“If you don't stand for something you will fall for anything.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på denna fina fredag. Äntligen är det fredag och fan vad skönt det är. Imorgon är jag äntligen ledig och det ska bli så skönt att vara ledig. Just nu dricker jag mitt morgon kaffe och ska snart göra mig en god frukost. Riktigt sugen på en äggmacka. Men får se vad det blir. Ska till jobbet om 2 timmar så har tid på mig. Idag blir det ett 8-timmars pass och sedan kanske ska jag och en kollega kanske ta en fika, vi får se om jag orkar. Jag vill egentligen bara hem, dricka te och se på en film. Jag är förkyld och vill bara vila. Får se vad jag gör, men måste henne göra min frukost nu och steka lite kött till en lunchlåda idag. Måste fixa lite mat. Vi hörs senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?