Höstlistan ♡
Publicerat den

Nu är det äntligen september, så tänkte köra den här höstiga listan som jag hittade hos hannalicious
 
Berskriv din höst i 3 ord
Mysig, mycket varma drycker och serier. 
 
Vad är det bästa med hösten?
Alla seriepremiärer är såklart nummer ett eftersom det är rätt dött på den fronten under sommaren. Att kunna sitta inne dricka te, tända ljus och läsa böcker är också mysigt. Jag älskar verkligen hösten ♡
 
Hur höstmyser du? 
Jag brukar faktiskt tända mig ett par doftljus hemma och göra en kopp te. Sätta igång en film eller en bra serie. 
 
Hur ser din höstoutfit ut?
En mysig och skön tjocktröja, boyfriends jeans, en fin kappa/jacka och en stor/tjock halsduck. 
 
Bästa musiken för regniga dagar?
Filmlåtar som spelas i filmer/serier. 
 
 
Vilka serier rekommenderar du att följa? 
Riverdale och Empire. 
 
Vad är den höstigaste maträtten?
En pasta rätt: kyckling med pasta och blandat med grädde och grönsaker. 
 
Var hänger du helst under helgen?
En mysig fika med familjen eller någon vän och sedan gå ut och fota. 
 
Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden?
Ja, om exakt en månad åker jag till Bosnien med familjen i 5 dagar. 
 
Hur förbereder du dig för vintern?
Varma drycker, kläder och massa serier/filmer maratons. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?