Fixa din höstgarderob ♡
Publicerat den

 
Höstkläder är nog det finaste/mysigaste jag vet. Tänk er en stickad tröja, boyfriend jeans, ett par sneakers och en svart kappa på det. Så mysigt tycker jag och verkligen en så skön kombo tycker jag. Så snygga plagg att bygga en bra höstgarderob med! Allt från kappor, blusar, klänningar och sneakers och allt till ok priser dvs mellan 200-1000 kronor (förutom visa jackor!). Jag själv fick väldigt mycket inspiration av alla dessa kläder. och känner nu att jag har en klarare bild över hur jag vill gå klädd i höst. Finns det föresten något roligare än att köpa höstkläder. Men jag har en massa kläder från förra året och året innan det, som jag kan använda till hösten. Sedan har jag köpt 3 nya stickade tröjor, en kappa och nya skor som jag fick i present när jag fyllde år. Hösten är verkligen min favorit årstid! ♥
 
KAPPOR
 
1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR  / 4. HÄR 
 
STICKAT  
 1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR
 
SNEAKERS
 1. HÄR / 2. HÄR / 3. HÄR / 4. HÄR






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?