"Every leaf speaks bless to me, fluttering from autumn tree."
Publicerat den

 
God morgon på er mina finisar. Hoppas allt är bra med er. Nu är det en ny vecka, snart är hösten verkligen här. Jag har haft en rätt mysig helg med familjen och igår jobbade jag. Ganska mycket jobbet kan man säga, sedan när jag kom hem så tittade jag på Johan Falk. Älskar svenska polis filmer. Gjorde även mig en kopp te med kanelsmak, mums. Hade en mysig kväll. I lördags var jag ledig och började dagen med att väga, är så nära -30kg bara 1 kg kvar. Hoppas på att det händer på lördag. Sedan tog jag en PW och gick nästan 5 km och kändes bra när jag kom hem. Väntade bara på att min mamma kom så vi åt lunch, det blev cevapi (bosniska köttbullar) med sallad. Min syster och hennes kille hade precis vaknat och de gick till affären för att köpa lite frukost. Sedan så satte vi oss i soffan och tittade på en film, The Notebook. Och efter det tittade vi på Bad Girls Club, älskar den serien. Sedan så bakade vi kanelbullar, så mysigt. Och så goda de blev, rikitigt goda. Jag åt en och den blev jätte god. Hade en mysig lördag med familjen och igår jobbade så gjorde inte så mycket mer. Men nu ska jag fortsätta tvätta och dricka kaffe. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?