"Cozy nights, warm blankets & hot coffee and the autumn is saved."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Jag startade min morgon med att vakna runt 7 av världens mensvärk, varför ska det vara så jobbigt att vara kvinna? Varför ska vi alla ha såna saker att hantera varje månad. All ångest jag känner just nu + att jag mår bara sämre och sämre som dagarna kommer. Jag vet verkligen hur länge jag kommer orka hantera denna ångesten mer. Men nu när jag ser allt det som händer så vet jag att jag har det bra. Och jag ska inte ge upp utan bara fortsätta framåt. Men en positiv är idag, bara 4 veckor kvar tills vi åker till Bosnien. Jag är så taggad på att åka, ska ta med min systemkamera och då kommer det bli massa fina bilder. Speciellt höst bilder, jag älskar hösten. Bara att gå ut och ta fina bilder på naturen är det bästa jag vet. Igår jobbade jag och trodde aldrig dagen skulle gå fortare. Men när jag kom hem gjorde syrran en kopp te. Det blev Pukka Revitalise med smak av kanel, kardemmuma & ingefära. Det var så gott, ett typsikt höst te. Har smaker av julen vilket jag älskar. Men nu ska jag faktikst göra mig en god frukost, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?