"Autumn, the year's last, loveliest smile."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas alla har haft en bra helg, min har väl varit sådär. Har jobbat hela helgen och haft en del ångest. Sedan har jag haft en del funderingar angående min viktnedgång. Jag funderar på att sluta med VikVäktarna och fokusera på mig själv. Så att jag kan må bra och sedan kan jag börja med min viktnedgång igen. Jag går inte ner något men går heller inte upp. Varit på mellan -27kg & -30 kg sedan juni. Och behöver en paus helt enkelt från allt. Men hade en rätt lugn dag på jobbet i lördags. Blev färdiga en halvtimme innan. Sedan gick jag en promenad med min kollega och vän, Moa. Hade det jätte mysigt. När jag kom hem så tittade jag på första Harry Potter filmen. Snart dags att ha en maraton känner jag, men får ta det när jag är ledig istället, kanske på lördag. Men igår hade vi en del på jobbet och blev färdiga i tid och när jag kom hem så tittade jag på Johan Falk. Och insåg när jag loggade in på bloggen så insåg jag att ni gillade mitt inlägg om hösten. Tack för att ni är så snälla, verkligen tack för er fina kommentarer. Men somnade runt 23 och vaknade idag runt 7 tiden och nu dricker jag kaffe och tittar på nyhetsmorgon. Ska ringa ett samtal sedan och fixa en sak. Men måste fixa först min inlägg om äppelkakan jag gjorde i helgen. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?