Autumn is finally here ♡
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det äntligen fredag, vilket betyder helg för vissa men inte för mig. Jag kommer jobba hela denna helgen och hela nästa. Skulle egentligen varit ledig, men bytte helg eftersom då förlorar jag inte så många timmar. Jag åker ju i början av oktober till Bosnien och stannar i 5 dagar. Jobbar ju lite fler timmar nästa vecka, hela 48 timmar jobb blir det. Inte lika kul att jobba så mycket men ska få vara ledig och ha det bra när jag åker iväg till Bosnien. Verkligen skönt att åka iväg från Sverige i ett par dagar. Behöver verklige komma bort i ett par dagar, fokusera på mig själv och träffa alla mina gamla vänner, släkt och bara umgås med folk som jag älskar. Men nu till det positiva, nu är det äntligen höst. Idag är det den första höstdagen och vaknade imorse på bästa sätt. Lite kyligt här hemma, startade att koka upp kaffe och diskade under tiden. Bädade sängen och fixade kudarna i vardagsrummet. Nu dricker jag min andra kopp kaffe. Så gott det är asså, älskar kaffe. Skulle verkligen inte klara av en dag utan kaffe. Det bästa som finns, jag kommer aldrig sluta dricka kaffe. Men nu ska jag titta på tv, sedan ska göra mat och kanske hinna plugga. Jag börjar kl 16 idag, skriver mer senare. Puss ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?