“As long as there was coffee in the world, how bad could things be?”
Publicerat den

 
God morgon mina fina läsare, hoppas ni alla har sovit bra. Det har nämligen jag, gick och la mig runt 23 och vaknade idag med världens förkylning, drack varmvatten med citron och nu dricker jag kaffe. Startar alltid min dag men kaffe, älskar kaffe. Det gör så att jag klarar av resten av dagen. Men igår jobbade jag från 16-20 och när jag kom hem så gjorde jag te till alla och satt mig ner för att titta på Wahlgrens Värld, älskar programmet men familjen gillar jag inte alls. Men umgicks med familjen och bara hade en mysig kväll. Vi snackade även om vad vi ska göra nu när vi åker till Bosnien. Bara 5 dagar kvar tills jag får ledigt, ska bli så skönt. Nu är det bara 4 heldagar på jobb kvar och en halvdag. Ska bli så skönt att pka iväg från detta stället i ett par dagar. Ser ni mitt kollage som jag gjorde tidigare idag, ett perfekt höst kollage. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag göra frukost, idag ska jag göra havregrynsgröt med varma äpplen, mums och gott kommer det bli. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?