20 FRÅGOR OM MIG ♡
Publicerat den

 
1. Hur gammal är du? Jag har precis fyllt 25 år. 
2. När vaknade du idag? Jag vaknade runt 06.30 idag. 
3. Vad åt du till frukost? Till frukost blev det yoghurt med jordgubbar och en äggmacka. 
4. Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig. Jag gillar att läsa böcker, fotografera & redigera bilder. 
5. Vad gällande ditt utseende är du mest nöjd över? Jag är älskar mina ögon, alltid gjort det. 
6. Vad har du gjort idag? Kl är bara 9 och hittills har jag bara vaknat, druckit kaffe, börjat tvätta och ätit frukost. 
7. Vilken film såg du senast? Harry Potter Och De Vises Sten. 
8. Är du besatt av någonting? Min telefon, dator och serier. 
9. Beskriv en perfekt dag. Vakna runt 8, starta dagen men en kopp kaffe med familjen, titta på filmer, serier, umgås med familjen, laga mat tillsammans och bara njuta av varandras sällskap. 
10. Beskriv platsen du befinner dig på just nu. Haha, just nu är jag hemma i soffan och skriver detta inlägg. 
 
 
11. Vad lyssnar du just nu på? Min spotify lista, som ni kan hitta här
12. Hur går du helst klädd? I en stickad tröja med ett par boyfriend jeans, jacka och en stor halsduk. 
13. Är du morgon eller kvällsmänniska? Morgonmänniska
14. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Hemkunskap
15. Vad köpte du senast? Min fina hösttröja från Gina Tricot. 
16. Vad har du i dina fickor? Mina nyklar, haha. 
17. Vilken är din favoritaffär? Gina Tricot, H&M & NAKED.COM
18. Vilka smeknamn har du haft? Anji har jag bara haft, min familj kallar mig det. 
19. Vilka är dina största svagheter? Att jag ger upp så lätt, jag vågar inte ta ute med mina problem.
20. Vilken är din favorit årstid? Hösten såklart, vem gör inte det liksom? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?