"You only live once, but if you do it right, once is enough.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra start på veckan. Kan ni tänka er att imorgon är det 1 november?! Helt sjukt vad tiden går fort. Men idag vaknade jag runt halv 7 tiden, skulle börja tvätta runt 7. Sedan så gjorde jag kaffe och tittade på tv. Nu ska jag göra mig en god frukost, tror det kommer bli havregryn idag. Men får se, är inte så hungrig men måste hinna äta något. Innan jag ska fixa mina naglar och sedan ska jag hinna fika tillsammans med en kompis. Men jobbar från 16 idag så det är skönt med lite sovmorgon. Även om jag inte hade sovmorgon, hehe. Men nu ska jag hämta tvätten sedan ska jag fixa frukost. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?