“You only live once, but if you do it right, once is enough.”
Publicerat den

 
God kväll på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en mysig kväll, jag har hunnit jobba idag (heldag blev det idag) och nu är jag hemma hos min kollega och ska börja titta på 7:e Harry Potter filmen. Vi har hinnit ha en mysig kväll men pizza, choklad och dricka. Mycket mysigt har vi det, älskar att ha såna här spontana filmkvällar tillsammans med kompisar. Imorgon är det fredag och då ska jag ha hunnit plugga, tvätta och jobba till kvällen. Jobbar hela helgen och det ska inte bli så roligt tycker jag. Imorgon är det en halvdag på jobbet, vilket är skönt. Hinner fixa lite saker innan jobb, men nästa vecka har jag en ganska skönt vecka på jobbet. Ledig 2 dagar men denna veckan blev det bara 1 ledig dag. På ett sätt är det skönt att jobba dessa dagar så slipper jag förlora så många timmar. Men nu ska jag fixa mitt hudvårdsrutin för kvällen så hörs vi er imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?