"Wild is the music of the autumnal winds amongst the faded woods."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det onsdag, tiden går så fort asså. Jag vill inte att det ska gå så fort, har så mycker grejer att göra denna veckan. Jag startade min dag med en kopp kaffe, som jag gör varje morgon. Men idag måste hinna plugga psykologi, sedan även hinna med det imorgon, fast då jobbar jag från 11.30 och har en del saker att göra innan jobb imorgon. Får se vad jag hinner göra. Måste ju även fixa ett par inlägg till er nu när jag är tillbaka i Sverige. Idag börjar jag kl 16. Ni vet ju att jag även pluggade matte men det har jag avbrytit eftersom jag jobbar väldigt mycket. Så jag har inte tid och det är lite svårare med matte, än psykologi. Men nu ska jag äta frukost och sedan plugga. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?