Veckans planer ♡
Publicerat den

Älskade söndag! Jag vet inte varför egentligen, men jag gillar verkligen söndagar. Man tillåts hålla ett långsamt tempo och lägger fokus på att smälta veckan som gått och preppa för veckan som kommer. Jag har även tagit mig en titt i kalendern för att se vad som händer nästa vecka, såhär ser schemat ut:
 
 
Måndag - Det enda jag har inbokat är att gå på en synundersökning kl 16. Det betyder att jag ska lägga hela dagen på att plugga och fixa lite inlägg till bloggen. 
 
Tisdag - Då måste jag hinna plugga, planera vad jag ska äta för veckan och fixa såklart inlägg till bloggen. Är även ledig idag med. Ska även planera vad det blir för bakning till halloween. 
 
Ondag - Då ska jag jobba hela dagen. Får se vad kvällen har att erbjuda. 
 
Torsdag - Då ska jag jobba hela dagen. Får se vad kvällen har att erbjuda. 
 
Fredag - Här står bakning på schemat! Sedan på kvällen ska man jobba. 
 
Lördag - Gå till viktväktarna, sedan jobb hela dagen. På kvällen ska jag ha en mysig halloween kväll tillsammans med familjen. Tycker det ska bli sjukt mysigt!
 
Söndag - Jobb hela dagen. Avsluta veckan på det bästa sättet tillsammans med min familj. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?