Veckans planer ♡
Publicerat den

 
En bild jag tog i tisdags när jag var ute och fotade
 
Idag är början på en ny vecka och jag börjar äntligen känna mig som mig själv igen. Hela oktober har varit som ett enda stort mörkt, stressmoln men nu börjar jag lugna ner mig. Det känns skönt att återigen sova hela nätter och känna mig utvilad efter en god natts sömn. Det är verkligen det värsta, att sova ordentligt men fortfarande känna sig trött. Huvudvärken verkar också vara påväg bort så det känns otroligt skönt. 
 
Måndag: Idag ska jag jobba hela dagen. Måste hinna ringa min nya operatör för att fixa en grej angående mitt nuvarande abonnemang. Sedan ska jag försöka hinna blogga innan jobb. Boka även tid för naglar till imorgon. 
 
Tisdag: Fixa mina naglar och fika med en ny kollega. Sedan är det dags för ännu en dag på jobbet. 
 
Onsdag: En heldag på jobbet och sedan försöka boka ett spinning-pass på Filborna till på tosdag. 
 
Torsdag: Ska fika med mina fina kollega/vän innan vi ska jobba. Kommer bli massa kaffe. Sedan på eftermiddagen efter jobbet ska jag försöka blogga lite. Har inte blivit så mycket på bloggen senste veckan.
 
Fredag: Måste hinna plugga psykologi innan jobbet. Ligger lite bak med alla uppgifter efter allt jobb jag gör. Sista jobbadagen denna veckan. Sedan på kvällen tar jag helg. ÄNTLIGEN!!
 
Lördag: Ska jag väga mig på viktväktarna, fika med mamma och sedan till Malmö för att träffa Emil. Där kommer jag vara hela dagen. Ska försöka fota en massa sedan kommer det bli lite fika och kanske lunch på något mysigt ställe. 
 
Söndag: Ska vila och bara umgås med familjen. Sedan kanske gå ut på en fotorunda med mamma. Får se hur vädret blir och om vi orkar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?