S Ö N D A G
Publicerat den

 
God kväll på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra helg. Då var det äntligen söndag. En dag närmare min ledighet. Jobbar bara måndag-fredag sedan är jag ledig lörd, sönd, månd och tisdag. Ska bli skönt att vara ledig och umgås med familjen. Har bokat in en träff med en kille som jag snackar med. Hoppas det går bra. Jag har jobbat hela helgen. Lärt ut de nya tjejerna på jobbet. Sedan så vägde jag mig i lördags och har 3hg till -30kg och på lördag ska jag få min 10:e stjärna. Sedan på lördag om jag klarar det sk jag äta en mysig frukost med mamma. Får se hur det blir på vågen. Men nu ska jag duscha. Måste hinna lyssna klart på en dokumentär jag lyssnar på just nu. Har börjat lyssna på en sjukt bra podcast. Rättegångspodden, sjukt bra. Skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?