Sophia Bush syns snart på tv-skärmen igen.
Publicerat den

 
 
Imorse när jag vaknade så loggade jag in på twitter och såg en nyhet om Sophia Bush. Blev rikitgt glad. Men för fem månader sedan bekräftades det att hon hade valt att inte komma tillbaka till nästa säsong av Chicago PD. Tv-serie livet kommer inte att ta slut för Sophia Bush (one Tree hill, Chicago PD) dock utan snarare bara växa. Hon har nu nämligen en deal tillsammans med FOX för en kommande pilot där hon inte bara kommer att skådespela utan även vara exekutiv producent. I stort sett är ingenting sagt om vad det kommer att bli för serie men det kommer handla om antingen en dramaserie eller komedi. 
 
Jag är pepp på att hon äntligen ska få en huvudroll. Hennes roll i Chicago PD var så bra, serien var ju inget utan henne. Blev verkligen sjukt ledsen när hon inte skulle komma tillbaka. Hon är ju en sån sjukt bra skådespelare och i Chicago PD är hon bra. Eller kommer ni ihåg henne i One Tree Hill, där hon spelar en sjukt bra tjej. Men jag föredrar henne i drama så hoppas jag på det såklart men vore intressant att se henne i en komediserie också då hon gjort väldigt lite komedi. Bra nyhet att få denna fina fredag, eller vad tycker ni? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?