"Shuddering under the autumn stars, each year, the head sinks lower and lower."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla hade en fin måndag. Jag hade en jätte mysig måndag, jag startade dagen med kaffe, havregrynsgröt och stekta äpplen (som smakar som äppelpaj) och sedan så satte jag mig ner för att plugga lite psykologi. Sedan gick jag ut lite, behövde frisk luft och passade även på att ta lite bilder på naturen. Det är så fint med hösten och alla dessa fina färger. Blir så fint när man tar bilderna. Jag älskar hösten som ni redan vet och det är så mysigt med höst. Klart det är kallare men det är ju så mysigt, tänk er när ni har gått ut och tagit en lång promenad och kommer hem. Fixar te och något gott till det och sätter igång en långfilm eller en serie. Sedan gick jag även till affären och köpte en glass, denna gången fick det bli Magnum White i storpack och den var så god. Sedan köpte jag chips och tittade på en film. Mamma kom hem runt 17 och vi bestämde oss för att ta en promenad och vi var borta i ca 3 timmar. Kom hem sen och då skulle jag titta på Paradise Hotel och sedan somnade jag och imorse vaknade jag runt 8 och har hittills druckit kaffe, ätit frukost och hunnit fortsätta lyssna på Monster, snart klar med boken. Men nu ska jag se till att fixa här hemma, jobbar från 16 idag så får se vad jag hinner. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?