Sammanfattning: Gåsmamman (Säsong 3)
Publicerat den

 
Nu har jag sett alla Gåsmamman avsnitt. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, och vänskap. Jag såg första säsongen för 2 veckor sedan och älskade denna säsong. Och andra säsongen såg jag förra veckan. Nu har jag även hunnit se 3:e säsongen. Får hoppas att detta inte är den sista. Gåsmamman är verkligen serie som man aldrig kan tröttna på, en helt fantastisk serie om man frågar mig.  
 
I den 3:e säsongen lever Sonja lyckligt med sin man John. Men oroar sig över sina barn som ibland tenderar att ta dåliga beslut. Barry gör affärer med Rosales men pengarna hamnar på helt fel ställe. Jag älskar verkligen den 3:e säsongen. Så sjukt bra den är, första 3 avsnitten var ju lite tråkiga men sedan kom spänningen. Det händer så sjukt mycket i denna säsongen. Gustav, Sonjas älsta son är tillsammans med Juana. Hon var tidigare ihop med Speedy som sitter i fängelset och är snart ute. Men vågar inte säga att hon är ihop med Gustav och att hon väntar hans barn. I denna säsongen blir hon dödad. Gustav tror det är Sonjas fel så de försöker få honom att flytta hem igen. Det är då Barry försöker göra lite nya affärer men något går snett. Sedan blir Nina ihop med Zac igen och fy fan vad glad jag blev. Det folk inte vet är att Zac är polis och jobbar för Emil. Tills en dag Barry får redan på detta, då Zac jobbar även för Barry. Han skjuter honom och Zac försöker låsas som att han inte minns något. För att rädda alla andra. Det händer så mycket i denna säsongen, tänker inte skriva allt. 
 
Det jag gillar är att Sonja äntligen har hittat någon hon kan lita på. Sonjas barn ger sig in på farliga vägar åt olika håll. Den hopplösa advokaten Simon Svart, som brottas med ett galopperande kokainmissbruk, har trasslat till saker ordentligt i en tilltagande desperation. Och gangstern Barry – som har en märklig förmåga att verka nästan artig medan han mördar och torterar folk – har fullt sjå när den isländska maffian avancerar på hans territorium samtidigt som han pressas hårt av knarkbossen Rosales. Det bästa med sista säsongen är ju Zac & Nina. Så söta de är ihop. Det är spännande, intensivt, bitvis brutalt och fortfarande mycket särpräglat.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?