“Love all, trust a few, do wrong to none.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla hade en bra helg. Jag jobbade hela lördag men var ledig igår och hade den perfekta dagen med mamma. Jag vaknade runt 8.30 och startade dagen med en kopp kaffe, vad annars liksom. Sedan så åt jag frukost och då blev det stekta äpplen med kanel, kardemumma. Och åt det tillsammans med vaniljkvarg, super gott verkligen. Sedan skulle jag duscha, efter det skulle jag och mamma till Väla för att shoppa lite kläder. Jag behövde även ett par nya glasögon så gick på synoptik och hittade mina nya glasögon. Har haft mina nuvarande i 5 år och känner att det är dags att byta. Jag ska på synundersökning idag. Men sedan köpte jag 2 tröjor på HM för 200kr och sedan blev det ett par nya stövlar och de är verkligen sjukt snygga. Vi hann även med att ta en fika på Espresso House. Mamma och jag tog varsin kaffe och delade på en Cola och en räksallad. Verkligen sjukt mysigt att spendera lite egentid men min mamma. Sedan åkte vi till affären för att köpa lite mat och efter det gick vi hem för att sätta igång maten. Vi gjorde kycklingklubbor i ugnen tillsammans med potatis, morötter och sötpotatis. Under tiden maten skulle bli färdig gick vi ut på en promenad. Vi gick ungefär 5km och när vi kom hem så gjorde vi färdigt maten. Och satte oss ner för att äta. Så gott det var, sedan tittade vi färdigt på Gåsmamman säsong 3 och hade en perfekt söndag. Avslutade kvällen med ProPud glass men varma bär och te. Och en skål chips till en film som var på tv. Men idag vaknade jag runt 8 och nu dricker jag mitt kaffe och tänkte göra ett inlägg om säsong 2 av gåsmamman, som kommer förmodlingen upp ikväll eller imorgon. Får se hur mycket tid jag har idag. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?