"How the gentle wind beckons through the leaves, as autumn colors fall."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det söndag, slut på helgen men imorgon är jag ledig. Så skönt att vara ledig imorgon, verkligen skönt. Men tänkte berätta för er om min helg: jobbade både lördag och idag och har egentligen inte så mycket att berätta för er, jobbade bara och sedan idag så pluggade jag lite psykologi och så som jag känner så har jag verkligen inte tiden att plugga alls, för mycket på jobbet. Men idag så lyssnade jag på Joakim Lundells bok och skit vad den människan har haft der jobbigt asså. Ser så mycket upp till honom. Jag tänkte börja läsa böcker tänkte jag och även lyssna på ljudböcker. Sedan har jag ätit även god frukost både igår och idag. Men sedan åt jag även pizza igår som mamma hade gjort efter att jag kom hem från jobbet. Ska fixa inlägget ikväll. Men nu ska jag dricka färdigt mitt te. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?