But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det måndag och en ny vecka. Idag jobbade jag från 11.30-20.00. Var rätt skönt att starta veckan med en heldag på jobbet. Bara 4 jobbdagar kvar tills jag ska få gå på ledighet, HELA 4 DAGAR LEDIGT. Ska bli skönt att vara ledig och bara chilla. Sedan även träffa min vän Emil. En kille som jag snackar med just nu, får se om det händer något. Men i veckan ska jag hinna fixa naglarna, städa här hemma. Göra några matlådor och även hinna baka en halloween bakelse. Sedan på fredag när jag går på ledighet ska jag hinna rensa alla bilderna från min kamera. Så när jag åker till Malmö på lördag att sim-kortet till kameran att det finns minne. Även om jag har 32 GB minne på kameran. Men jaja, nu ska jag försöka fixa ett inlägg om Gåsmamman innan Paradise Hotel börjar så hörs vi mer imorgon. Ha en fortsatt trevlig kväll mina fina. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?