"Autumn wins you best by this its mute appeal to sympathy for its decay."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Förlåt för min dåliga uppdatering på bloggen. Men jag befinner mig i Bosnien just nu. Då var det lördag, snart ska jah hem till Sverige igen, vilket ska bli jövligt skönt. Haft en bra tid här i Bosnien, vissa av dagarna. Men jag insåg verkligen själv att jag inte mår bra. Jag måste verkligen göra något åt min depression. Dagarna blir bara sämre och sämre faktiskt. Nu när jag skriver detta till er så sitter jag på en restaurang med familjen och kan inte hålla mig utan att gråta. Jag mår verkligen inte bra, dessa dagar i Bosnien har varit sådär. Första dagen var bra med dessa andra har varit piss. Jag vill inte finnas kvar i denna värld, vill verkligen bara lämna allt och alla. Insåg dessa dagar nu när jag var borta att jag har ett helvetes liv. Jag ska kontakta vårdcentralen direkt och försöka få den hjälp jag behöver. Men nu ska jag hem och packa. Förbereda för morgondagen. Skriver mer imorgon, då får ni sammanfattning om allt. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?