"Autumn arrives in early morning, but spring at the close of a winter day."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Idag vaknade runt 7 och var så taggad på denna dagen, vissa tycker ju att måndagar är jobbiga men jag älskar måndagar. Mår så mycket bättre nu än för vissa dagar sedan, känner mig så positiv till allt och orkar med dagarna. Har hunnit bädda sängen, göra kaffe, klä på mig och nu lyssnar jag på en ljudbok, fortfarande är det Moster av Joakim Lundell. Fy fan asså, jag blir så äcklad av föräldrar som inte tar hand om sina barn. Asså att hans mamma kan göra såna saker mot honom, hon är ju sjuk u huvudet. Jag kan verkligen tips er att lyssna på denna boken om ni inte vill läsa den, jag förstår bättre om jag lyssnar på en bok. Eftersom jag har dyslexi. Men i alla fall idag ska jag hinna fixa några inlägg, lyssna på ljudboken, dricka upp mitt kaffe och sedan även göra frukost. Men nu ska jag fortsätta lyssna på Monster och dricka mitt kaffe, skriver senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?