"This will be a new start for me and thank you jesus."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit helt okej. Jag har jobbat igår men var sjuk i lördags så jag stannade hemma då. Hade spytt och kände att jag inte kude jobba då. Sedan så kontaktade jag min bästa vän om att kanske bo tillsammans med henne. Har det väldigt jobbigt hemma och behöver vara ifrån min familj. Tror det kommer bli jätte bra och mysigt att jag ska bo hos min bästa vän. Me idag jobbade jag hela dagen, hann köpa grejer till bakningen till imorgon. Till helgen är jag ledig så då ska jag och min bästis ha så kul, vi kommer baka och lyssna på julmusik. Jag älskar att man äntligen får börja julbaka. Bästa med julen är ju allt man bakar. Men ska fixa lite saker nu. Skriver mer senare, för nu ska jag dusha och titta på Stranger Things. Snart klar med 2:a säsongen och en sammanfattning kommer upp i veckan på bloggen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?