“I will honor Christmas in my heart, and try to keep it all the year.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla mår bra, jag mår helt okej faktsikt. Efter den veckan som jag har haft, i början av veckan fick jag reda på att min arbetsgivare kommer sälja sin restaurang och i slutet av nästa månad kommer jag inte ha ett jobb. På ett sett tycker jag det ska bli en omstart, men sedan kommer jag sakna alla fina männsikor som jag har jobbat med. Det kommer säkert gå bra, tror jag. I vecka har jag sökt en massa jobb och sedan har jag haft det bra och mysigt i mitt nya hem hos Jessie. Så tacksam för henne att hon låter mig bo hos henne. Jag är ledig i helgen och kommer ha det jätte mysigt i helgen med Jessie. Vi kommer julbaka, göra god mat och fixa lite mer juligt i hennes lägenhet. Kan ni fatta att det är första december imorgon, helt sjukt vad tiden går fort. Kan inte fatta att julmånaden är här snart. Men nu ska jag dricka kaffe och sedan söka jobb. Så skriver jag mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?