“Moments, when lost, can't be found again. They're just gone.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på veckan, jag har det i alla fall. Jag startade min vecka med att jobba ett 8-timmars pass. Hade en rätt lugn måndag på jobbet, vilket var skönt. Har en ganska lång vecka framför mig nu. Jobbar 40 timmar denna veckan men är ledig på helgen vilket ska bli sjukt skönt. Nu är det bara 27 dagar kvar tills jag åker och det är så nice att tiden blir bara närmare och närmare. Snart är jag i Bosnien, i en av mina favorit städer. Börjar inte förens kl 14 idag så har lite tid att fixa saker idag. Men i söndags så provade jag massa kläder, som jag ska ha med mig till Bosnien. Kunde få på mig 2 par short, så lycklig jag blev. Vet vad jag ska ha med mig till Bosnien nu. Börjar planer nu eftersom jag ska jobba söndagen innan jag åker och på måndagen måste jag packa ner allt den dagen. Jag ska även tvätta och sedan strycka. Hinna till affären och köpa dricka och lite snacks till resan och sedan godis till min pappa/familj. Han har inte ätit svenskt godis på över 12 år. Och min farbror har inte heller ätit det på ett bra tag, ännu längre än min pappa. Men nu ska jag fortsätta dricka kaffe och kanske titta på ett nytt avsnitt av Riverdale. Har bara sista avsnittet kvar på den första säsongen. Ska jag kanske skriva om serien här på bloggen. Får se när jag har sett klart avsnittet. Serien är sjukt bra och blev så glad när de ska göra en andra säsong. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?