"It matters not what someone is born, but what they grow to be."
Publicerat den

 
Nu är det äntligen helg! Och det är så skönt att jag äntligen ledig i 2 hela dagar, fast imorse vaknade jag runt 5 och behöver inte vara vaken förens 8.30 och ska väga mig på viktväktarna och ligger just nu på -26 kg och jag kan inte fatta det själv. Att jag har gått ner 26 kg är helt sjukt, men jag har lika mycket kvar. Nu är det bara 16 dagar kvar tills jag åker på semester. Jag längtar verkligen tills jag åker, verkligen längtar. Men efter vägningen så åkte jag ner till stan för att besöka HM och jag skulle lämna tillbaka shortsen som jag köpte via nätet. Sedan var jag på stranden med tjejen och vi bara snackade, åt glass och drack kaffe. Men solade även, och när jag kom hem så såg jag att jag hade bränt mig. Fuck my life, behöver verkligen inte detta nu. Men nu äter jag kycklingsallad, sedan ska jag duscha och smörja in mig. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?