"I can't think properly when I'm with you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare! Hoppas ni har haft en bra start på denna fredagen. Jag vaknade runt 7 idag och startade dagen med att få ett sms av tjejen så det gjorde min dag. Nu är jag pigg och har hunnit duscha, klä på mig och dricka vatten. Ska nu försöka läsa lite och sedan ska jag försöka blogga mer idag innan jag ska träffa tjejen. Blir nog smoothie till frukost, älskar smoothies så sjukt gott. Speciellt nu till sommaren när man vill ha något kallt och gott. Fick se mitt schema igår för sista veckan innan jag åker på semester. En rätt chill vecka tycker jag, ledig 2 dagar efter varandra och sedan jobbar jag i 5 dagar. Men skönt att man har fått det nya schemat nu. Så kan man ju planera saker innan man ska iväg. Jag dricker ju celcius som ni vet men jag smakade nya Nocco Caribbean och älskar smaken av den, älskar smaken av ananas. Men nu ska jag göra frukost, hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?