"Fear doesn't shut you down; it wakes you up."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas alla har haft en bra helg. Jag har jobbat hela helgen och idag är jag ledig. Det är därför det har varit så dött här på bloggen. Jag startade min lediga dag på bästa sätt, att göra min frukost. Min standard frukost nu för tiden är smoothie med frysta bär, banan, vanilj-yoghurt/vanlig yoghurt och lättmjölk eller kokosmjölk. Älskar smoothies, speciellt på sommaren. Det är så gott med något kallt på morgonen. Nu är det bara 35 dagar kvar tills jag ska åka till Bosnien, fan vad jag längtar. Att äntligen få semester är så jäkla skönt. Kommer ta massa bilder när jag är iväg och kommer bara ha det så nice. Men idag ska jag fixa saker och sedan ska jag träffa min tjej. Älskar att jag äntligen har någon i mitt liv. Men skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?