“Don't compromise yourself, you're all you have.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar! Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Jag har det, jag var ledig igår och kände mig sjukt taggad på denna veckan. Igår så städade jag i mitt rum, packade upp ett par lådor och sedan cyklade jag ner till stan för att fixa min iPad. Den blev fixad på typ 5 min vilket var sjukt skönt. Sedan så köpte jag lite saker på Yves Rocher & Gina Tricot. Köpte 2 tröjor och det blev en Team Noora tröja och en Team William tröja. Älskar ju skam så blev ju sjukt glad när de fanns kvar i min storek. Sedan kom jag hem och tittade på Chicago Justice (älskar den serien, påminner mycket om Law & Order: SVU). Jag är helt fast i såna serier. Jag älskar Chicago PD, Chicago Fire, Chicago Justice och sedan Chicago Med också. Men nu ska jag göra mig redo för jobbet så skriver mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?