"Be yourself, everyone else is already taken."
Publicerat den

 
Hej! Hoppas att alla har haft en bra helg, jag jobbade i fredags och igår. Idag och imorgon är jag ledig och det är så skönt att vara ledig i två dagar. Sist jag hade det så var i slutet av januari och i april börjat det nya schemat på jobbet. Vilket är sjukt skönt, äntligen lite mer ledighet. Jag ska även till Stockholm i april, helt själv. Så taggad på att åka bort från Helsingborg. Åker mellan 28/4-1/5 och är borta i 4 hela dagar. Jag har tittat på olika bloggar om Stockholm och har hittat massa tips på vad jag kan se i Stockholm. Jag vet att jag ska shoppa en del tänkte jag, speciellt på lush, lite kläder till sommaren och sedan andra saker. Vill köpa fina kläder när jag ska till Bosnien i sommar. Ska åka till min pappa och kommer vara där mellan 12/6-23/6 och är så taggad på att vara ledig i nästan 2 veckor. Men nu ska dricka klart mitt kaffe och sedan ska jag städa/packa upp några lådor i mitt rum. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?