Sammanfattning: Riverdale (Säsong 1)
Publicerat den

 
Nu har jag sett klart alla senaste avsnitten av Skam, de som finns ute. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, och vänskap Jag såg första säsongen av Riverdale i veckan älskade denna säsong. 
 
I denna säsongen så får man veta mycket om Archie och hans vänner. Betty, Veronica och Jughead börjar umgås mer. Veronicas pappa är i fängelset och hennes mamma gör allt för att få ut honom. Betty och Jughead försöker hitta hennes syster efter allt som har hänt med Jason. Men Polly vet inget om Jason och vad som har hänt med honom. Men Jughead och Betty kommer närmare varandra och tillslut blir de tillsammans, vilket jag verkligen gillar. De är så söta ihop. Men Archie gillar inte det i början tillslut accepterar han att Betty har gått vidare med någon annan så han göra det också. Han gör det med ett par tjejer men slut stannar han med Veronica istället. Veronica och Archie är söta tillsammans också. Under säsongens gång så får man reda på vem som dödade Jason och jag blev helt chockad när jag såg vem det var. Det var hans pappa, Clifford. Att döda sitt efet barn eftersom han ville inte att Polly och Jason skulle vara tillsammans eftersom de är kusiner (detta visste ingen tidigare). 
 
Jag tycker denna säsongen är jätte bra. Men jag älskar verkligen Betty & Jughead tillsammans så mycket, verkligen ett jätte gulligt par. Han försöker alltid hjälpa henne, alltid vara vid hennes sida. Jag gillar även att i denna säsongen får man redo på mycket om Polly och Jasons relation innan han blev mördad. De ska få barn ihop men nu är barnens pappa dödad av sin egen far. Jag är helt besatt av denna serien asså, den är bara så sjukt bra och jag är så taggad på säsong 2 som jag tror kommer i oktober. Lite lång väntan men det är det värt. Jag älskar även att Veronica & Archie är tillsammans i slutet av säsongen för de är också sjukt söta ihop. Jag är glad att Archie inte är ihop med Betty längre. De passade inte bra ihop, inte lika bra som Betty & Jughead. Ni borde verkligen se denna serie. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?