"You sort of start thinking anything’s possible if you’ve got enough nerve."
Publicerat den

 
Men hallå mina finisar. Jag har ju inte skrivit så mycket sedan jag kom hem (vilket var för 12 dagar sedan), kanske borde göra det. Hoppas alla har haft en bra juni & en bra start på juli. Tänk att det redan är juli månad. Tiden går så fort tycker jag. Men jag hade en väldigt bra tid i Bosnien hos min pappa. Vi har ju inte en sån jätte bra relation tycker jag, vi snackar max 3 gånger på ett år men ändå. Han är ju fortfarande min pappa. Men jag var både i Kroatien och Bosnien. Det var verkligen skönt med semester, när jag kom hem så hade jag fortfarande semester så jag bara njöt. Några har frågat mig varför min tjej inte är med i bloggen längre, vi har nämligen gjort slut. Det blev för mycket för mig kände jag, klarade verkligen inte med hennes drama. Blev för mycket tycker jag, hon blev så sur när jag inte kunde svara. Det är så att man inte kan snacka när man jobbar, dessutom så vill jag bara vara singel ett tag utan att snacka med någon alls. Vill fokusera på jobb och plugga. Ska nämligen börja plugga matte B snart. Sedan ska jag börja förbereda mig för att söka till en turismutbildning i Växsjö. Vill verkligen plugga något och känner att det är dags att börja göra det nu. Jag blir ju 25 om någon månad och känner att det är dags. Men denna veckan har jag ju hinnit göra en del saker. Jobbat, bjudit syrran på frukost och sedan så umgicks jag med världens sötaste barn igår. Vi grillade på kvällen och hade det bara mysigt. Vacknade idag runt 6 och tittade på några youtube-klipp och nu dricker jag kaffe. Ska snart göra mig en god frukost. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?