Veckans planer!
Publicerat den

 
Måndag - Idag är jag ledig. Ska bjuda syrran och hennes kille på frukost. Ska hinna göra ett par inlägg till bloggen. 
 
Tisdag - Ska jobba och även fixa ett viktigt inlägg till bloggen. 
 
Onsdag - Ska försöka planera in något mysigt på förmiddagen men på eftermiddagen kvällen ska jag umgås med min syster. 
 
Torsdag - Ska jobba från 16. Sedan hinna göra lunch till helgen och fredag. Och fixa ett inlägg om Chicago PD.
 
Fredag - På fredag ska jag jobba och även börja lyssna på en ljudbok. Samt försöka träna på gymmet. Och fixa ett inlägg om Empire. 
 
Lördag - Ska väga mig på viktväktarna och sedan direkt till jobbet. Jobbar hela dagen! 
 
Söndag - På söndag ska jag hinna träna ett spinningspass. Och jobba hela dagen. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?