"I don't wanna be scared of you anymore."
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Då var det tillbaka till verkligheten, nu är man tillbaka att jobba igen. Har haft 3 dagar ledigt nu och det är skönt med ledighet. Men kanske inte varit så kul, eftersom jag inte har mått bra alls. Jag har det verkligen jobbigt just nu, klarar inte av något alls. Det är verkligen sjukt jobbigt, vet inte hur länge jag kommer klara detta, jag vill bara så gärna ge upp allt liksom. Men jag har kollat på nätet och försökt hitta hjälp och har bokat en tid. Vissa tycker inte om att jag skriver detta på min blogg, men detta är min blogg och blir glad av att skriva av mig och jag tycker känns bättre. Sedan idag ska jag träna ett gympass innan jobbet, för igår blev det 2 gympass. Verkligen en bra känsla att jag har denna veckan tränat 4 pass och tänkte träna fler pass. Behöver bygga muskler. Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe och sedan blir det frukost och sedan ska jag hämta min mattebok på posten och börja plugga. I augusti börjar jag äntligen plugga matte b och måste bli färdig med kursen om jag ska kunna söka vidare sen nästa år. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?