"Just love me for who I am."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina bloggläsare! Då är det tisdag och jag vaknade idag kl 06.30 och fattar inte hur jag kan vara så pigg denna morgonen. Jag la mig ändå igår kl 23 något + att jag jobbade hela lördag, söndag & måndag. Men i alla fall, jag har som sagt jobbat hela helgen och det har varit lungt på jobbet faktiskt. Vilket är skönt ibland, vissa dagar ska vara lugna tycker jag. Jag brukar ju stressa rätt mycket på jobbet ibland asså, så mycket att göra ibland asså. Men jag började titta på en serie som heter Eyewitness och gillar verkligen den, funderar att göra en recension på första säsongen och enda. Kanske blir en sammanfattning i veckan. Ni borde verkligen se denna serie, verkligen bra! Vill verkligen hitta en serie som påminner om Skam. Och hittade en serie som heter Portkod, aldrig sett denna innan och såg båda säsongerna på 3 dagar. Kanske ska skriva om säsongerna här på bloggen i veckan, får se om jag har tid men ska försöka. Men nu tänkte jag faktiskt äta min frukost som består av avokado mackor, som är det godaste som finns. Skriver mer senare under dagen. Puss! 



Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så gott



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?