30 frågor om: Skam
Publicerat den

Såg denna lista på FrökenTv bloggen och bestämmde mig för att göra listan om Skam. Som ni vet så älskar jag Skam och nu finns alla säsonger på SVTPLAY! Lycka för min del! Jag kommer förmodligen att göra samma lista med några andra serier i framtiden men först ut skam. 
 
 
1. Favorit säsong: Säsong 3
2. Favorit kvinnlig karaktär: Noora
3. Favorit manlig karaktär: Isak ♥
4. Favorit vänskap: Isak & Jonas
5. Favorit romantisk relation: Evak ♥
6. Bästa karaktärsutveckling: Isak tror jag nog.
7. Favorit avsnitt: 3x08 & 2x11
8. Favoritscen: O helga natt-scenen är den mest känslosama. Gråter alltid när jag ser den scenen. 
9. Karakär du inte tycker om: Willams bror Niko. 
10. Karaktär som du skulle vilja att var endel av ditt kompisgäng: Noora
11. En karaktär som du skulle vilja vara bästa vän med: Jonas 
12. En karaktär som du skulle vilja lära känna bättre: Vilde, Even, Magnus & Chris (kille).
13. Favorit citat: Du er ikke alone - Isak till Even
14. Mest underskattad karaktär: Linn. 
15. En karaktär som påminner dig om ordet "kärlek": Even, he is cute, ok?!
16. Sorgligaste scenen: O helga natt-scenen med Even & Isak. 
17. En karaktär du känner igen dig i: Jag kan känna igen mig rätt mycket i Even. 
18. Ett ögonblick i serien som chockat dig: När Isak säger till sina vänner om Even, trodde han inte skulle våga.
19. Om du kunde ändra någonting serien, vad skulle det vara? Inget, allt är perfekt. 
20. En karaktär du först inte gillade men slutade upp att älska: Jonas & William. 
21. En karaktär som påminner dig om ordet "stark": Isak! 
22. En karaktär som du saknar: William, saknar verkligen honom. 
23. Om du skulle försöka övertyga dina vänner att titta på serien, vilken scen skulle du visa? Alla! 
24. Bästa beslut en karaktär gjort i serien: När Isak springer till Even. 
25. Karaktär med bäst klädstil: Noora med Eva på en närliggande andra plats. Men måste vara Even. 
26: En scen där en karaktär ägde scenen: När Isak skäller på Noora, för att hon pratar sent på natten. 
27: Din favorit låt i serien: Alla avsnitt har sjukt bra låtar. 
28. Favorit kyss: Måste vara alla kyssar med Isak och Even
29. Karaktärer du vill se ihop: Vill ha tillbaka Jonas & Eva. 
30. Bästa bråk: När Noora och William "gör slut" och Noora gör allt för att få tilllbaka William. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?