"Love is part of a life."
Publicerat den

 
Glad onsdag på er mina fina läsare. Jag startade dagen med att vakna kl 5 och började titta på säsong 7 av The Vampire Diaries. Jag har bara skrivit om första säsongen här på bloggen, ska kanske skriva om de andra säsongerna här på bloggen. Har alltid gillar vampyr filmer/serier men gillade inte TVD i början bara. Men nu älskar jag serien, kan inte fatta att det är bara 3 avsnitt kvar av sista säsongen och sedan är serien klar. Gör mig lite ledsen, men det som gör mig glad är att Elena kommer tillbaka i sista avsnittet och detta gör mig glad. Jag är så taggad på sista avsnitten. Men det som ska göras nu är att städa här hemma, diska, fixa sängen och dricka kaffe. Och till det ska man sätta igång bra musik så att man kan fokusera bättre. Men nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe och skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?