"I am starting a new life."
Publicerat den

 
Som ni säkert vet så har jag börjat att fundera på att gå ner i vikt ett tag nu men det har aldrig blivit av men jag bestämde mig för att jag måste göra något den 15 januari 2017. Jag skrev in mig på viktväktarna och idag är det den 16 februari och jag har hittills gått ner 7,5 kg. Och jag känner mig mycket bättre, ser att jag har gått ner i vikt via mina kläder och även i ansiktet. Sedan så kände jag också att jag måste börja träna, så för 2 veckor sedan så fixade jag ett gymkort/passkort på filbornas arena. Jag går mest på spinningpass och indorrwalking pass. Blir ca, 4-5 pass i veckan och lite gymträning också. Detta känns som att det kommer bli sjukt bra senare till vår. Jag vill ju helst kunna gå i shorts till sommaren. Jag ska åka till Kroatien i juni och vill kunna gå i bikini, skort, kjolar och kläningar utan att vara osäker. Det jag äter mycket av är grönsaker, frukt och äter inte chips, snackas, godis, choklad och socker. Jag älskar att det har börjat gå så här bra för mig. Jag får mer inspiration av tumblr, weheartit och bloggar. Tjejer som ser smala ut men tränar för att se bra ut för både sig själva och för sin omgivning. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?