“A friend is someone who knows all about you and still loves you.”
Publicerat den

 
Godmorgon mina fina bloggläsare. Jag hoppas ni har haft en bra start på veckan, för det har jag. Jag startade dagen med en kopp kaffe och skriva två recensioner här på bloggen. Jag känner mig mer taggad på att blogga nu. Under sensaste tiden har jag inte varit lycklig, det mesta har varit med vikten. Men nu när det är i gång på rikitgt så känner jag mig mer taggad på saker. Som ni vet så var jag på bio i fredags och såg Fifty Shades Darker och älskade filmen, ni kan läsa mer om den här. Idag är ju det ingen vanlig dag för det är alla hjärtans dag. Jag har ju inte rikitgt en kille/tjej men jag har ju en fin vän. Det viktigaste med denna dagen är att man uppskattar de männsikor som finns för en och att man har någon man kan lita på, vilket jag har. Men nu ska jag iväg och träna, kommer upp ett inlägg om träning och min viktnedgång i veckan. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?