"This day started good, hope it ends good."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit helt okej faktiskt. I lördags var jag shoppa lite, sedan så köpte jag lite till julgodiset som vi skulle göra i lördags. Blev faktiskt ett julgodis, mozartkulor och sedan så mådde jag inte så bra på kvällen. Så somnade och vaknade mitt i natten av ett ljud, så rädd jag blev. Igår så jobbade jag från 12-20 och skulle egentligen varit ledig men skönt att jag fick extra cash. Sedan måste man ju visa sitt bästa nu när man bara har några veckor kvar, innan man blir arbetslös. Men sedan när jag kom hem så tittade jag klart på en film och gjorde mig en kopp varm choklad. Sedan somnade jag. Jag vaknade idag kl 7.30 och hittills har jag sökt lite jobb och druckit kaffe. Nu tittar jag på Shameless och ska göra mig frukost. Hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?