Tankar kring How I Met Your Mother
Publicerat den

 
Jag har sett alla avsnitten av serierna jag tittar på. Alla har en vinter-paus och är tillbaka om några veckor. Så jag valde att börja titta på How I Met Your Mother. Men innan jag sätter igång med att sammanfatta säsong 1 av serien så tänkte jag skriva några rader om varför jag älskar just denna serien. Den är så bra, den innehåller ju allt. Massa kärlek, skämt och såklart det viktigaste av allt vänskap. 
 
Serien handlar om Ted Mosby som berättar för sin son och dotter om händelserna som ledde till hur han träffade deras mamma. Teds berättelse börjar med när hans bästa kompis, Marshall Eriksen, avslöjar att han tänker fria till sin flickvän, Lily Aldrin. Just i det ögonblicket slår det Ted att han måste sätta fart om han också vill finna den rätta. Hans vän, Barney Stinson, hjälper honom med denna stora uppgift. Barney har dock en del ovanliga åsikter och förslag om hur man träffar tjejer. När Ted möter Robin Scherbatsky är han säker på att det är kärlek vid första ögonkastet och att hon är hans framtida livspartner. Men livet är inte alltid så lätt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?