Julkalender 2017: Lucka 18
Publicerat den

Då var det dags för lucka 18 och dagens lucka handlar om nyår. Jag har alltid tyckt om nyår, allt med den dagen och festen är något speciellt. Jag tänkte berätta för er vad jag kommer göra på nyår. Detta året kommer jag befinna mig i fina Stockholm med min mamma. Vi kommer ha ett bord bokat på en fin restaurang, dricka massa fina drinkar och sedan bara ha en mysig kväll ihop. Varje nyår brukar jag äta oxfile med potatisgratäng och beasås, så gott det är. Får se om det blir så i år igen. Men jag tänker ta massa bilder och kommer bli fina inlägg på bloggen till er. Jag har även köpte min nyårsklänning i en svart färg och lite kortare är den. Men den sitter skönt och den är lite tajt men så snygg den är. Jag älskar verkligen nyår ♡
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?