"It's beginning to look a lot like christmas, everywhere you go"
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas allt är bra mer er, med mig är det helt okej. Då var det måndag igen, vilket betyder nya utmaningar. Jag vaknade idag runt halv 8 och startade min dag med att göra en kopp kaffe. Sedan så satte jag mig ner och börja söka efter jobb. Jag måste hitta ett jobb snart, men tar inte vilket jobb som helst. Jag vill helst inte jobba med telefonförsäljning, inget jobb för mig. Har jobbat med det innan och trivs verkligen inte med att jobba som telefonförsäljare. Men jag behöver vila från allt och alla och bara fokusera på vad jag vill göra. Just nu vet jag inte va jag vill göra bara. Men ska till stan och handla julklappar och sedan äta lunch. Men ska även hinna planera vad vi ska göra för mat på julafton. Men nu ska jag titta på How I Met Your Mother, tittar på säsong 3 nu. Älskar serien, den är så bra. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?