"I'm dreaming of a white christmas."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni har sovit bra och hade en fin onsdag. Jag vaknade idag runt halv 7 och skit så bra jag sov inatt. Jag har inte sovit det bästa de senaste dagarna, tror det har mycket med att göra att jag ska sluta jobba på mitt nuvarande jobb och har ångest över det. Men jag behöver starta 2018 på ett nytt sätt. Jag hoppas bara på att jag kommer få ett jobb inom någon månad. Klarar inte av 2 år till igen utan jobb. Kommer bli tokig om det händer, men får väl bara ta och hitta ett jobb. Gå ut med massa CV och fixa ett jobb. Men har ju fortfarande några veckor kvar på jobbet. Men igår så gjorde jag inte så mycket mer än att titta klart på Chicago Justice och drack massa kaffe. Sedan så jobbade jag i 4 timmar. Åkte till Maxi för att handla lite mat och köpte med mig lite mat och åt det på kvällen när jag kom hem. Sedan somnade jag runt 22 och vaknade idag innan 7 och så pigg jag är just nu. Men idag ska jag hinna fixa här hemma och städa lite. Men sedan ska jag försöka söka några jobb. Men nu ska jag dricka kaffe och fixa några inlägg till bloggen. Vi hörs senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?