CHRISTMAS TAG ♡
Publicerat den

 
Hur firar du jul i år? I år kommer jag umgås med min mamma och syster (som vanligt, hehe) på julafton. Det brukar alltid vara supermysigt med min mamma och syster. 
 
Brukar du handla julklappar i sista minuten eller i god tid? Jag brukar handla mina i god tid. 
 
Vad är det absolut bästa med julen? Allt! 
 
Favorit julgodis? Mozartkulor, saffrans tryfflar och rocky road. Mums vad gott det är. 
 
Favorit juldoft? Doften från julgranen eller kanel! 
 
Vad måste finnas på julbordet? Julskinka, köttullar och varmrökt lax. Det är ett måste hos mig. 
 
Har ni jultomte? Nej, har inte haft det sedan jag var 10 år. 
 
 
Vad brukar du ha på dig på julafton? Antagligen en röd klänning eller en svart kjol tillsammans med en röd tröja. 
 
Favorit julsång? Justin Bieber - Mistletoe, Band Aid - Do They Know It's Christmas & Glee - O Holy Night
 
Favorit julkalendern? Bästa genom tiderna måste väl ändå vara Sunes Jul. Vilken är er favorit?
 
Öppnar ni julklapparna på morgonen eller på kvällen? Vi öppnar våra på morgonen. Så mysigt! 
 
Vad framkallar mest julkänslor? Klassiskt, men måste faktiskt säga att snön framkallar sjukt mycket julkänslor. Jag hoppas hoppas verkligen på en vit jul det här året, skulle vara så mysigt. Men annars älskar jag att tända doftljus med juldoft, slå in paket och titta på julfilm. 
 
Firar du helst julafton i Sverige eller utomlands? Har faktiskt aldrig firat julafton utomlands så har väl inget att säga om det. Hade gärna varit utomlands under julen något år, men det är alltid mysigt att vara hemma på julafton åtminstone. 
 
Favorit julfilm? Finns så himla många bra haha.. Men Love Actually, Välkommen till familjen, The Holiday. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?