"At Christmas time, it's hard but while you're having fun."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på denna snöiga onsdag. Jag vaknade runt 7 idag och har hittills hunnit diska, bädda sängen, sätt på mig mysiga kläder och nu dricker jag kaffe och tittar på en serie på netflix. Idag ska jag hinna göra mat och baka lussekatter. Det är ju lucia och då måste man ju äta lussekatter, det är ju ett måste om man frågar mig. Jag har ju börjat skriva ner vad jag kommer baka på söndag, tycker det ska bli så skönt. Att vara ledig på en söndag och julbaka är nog det bästa som finns. Jag söker lite inspiration på olika bakbloggar och har hittills hittat några som jag kommer göra. Men tänkte gå till affären nu och köpa det jag behöver till lussebullarna. Sedan börja baka, kommer fixa några inlägg idag. Så det blir lite mer inlägg här på bloggen. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?