Vad betyder LGBT för mig?
Publicerat den

 
LGBT är för mig att homosexuella, bisexuella, trans- och queerpersoner är accepterade för de dem är. I världen finns det männsikor som inte står ut med att man är gay eller lesbisk. Men hallå, det är ju bara en del av personen. Varför ska man inte vara accepterad bara för att man är sig själv. Jag tycker det är så fel, bara låt personerna vara. Det finns mer problem i livet än att fokusera på gay människor. Jag tycker alla är lika mycket värda oavsett vilken sexuell läging de har. Jag är själv bisexuell och är inte rädd för att säga det. Det är bara en liten del av mig. Jag är mig själv och vågar visa för världen att jag trivs att vara bisexuell. 
 
Jag älskar att det finns massa filmer, seier com fokuserar på lesbiska, homosexuella och bisexuella. Varför ska man inte visa det?! Jag älskar att i t.ex. skam att Isak vågar pussa Even utan att bry sig. Men i en scen så såg man att en kille tyckte det var äckligt och sa något elak till Isak och det gjorde honom arg. Vafan, det är fucking 2017! Man ska kunna vara med den personen man älskar utan att vara rädd att visa det. Varför ska vi vara rädda för att visa det? Hur ska vi annars vara lyckliga om vi inte vågar visa det. LGBT är vikitgt för mig helt enkelt! ♥
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?