Sammanfattning: Chicago PD (Säsong 4)
Publicerat den

 
Eftersom jag har sett alla avsnitten av Skam så ville jag fortsätta titta på Chicago PD. Och jag vill varna er som planerar att se denna serien i framtiden. Läs inte vidare om ni inte sett hela serien. Jag kan absolut tipsa om denna serien. Den har allt, drama, kärlek, poliser, action och massa grymma scener med Sophia Bush. Hon är ju alltid lika bra, speciellt alla scener med Sofia Bush & Jesse Lee Soffer. 
 
I  säsong 4 så blir det drama mellan Erin & Jay och de gör slut. Verkligen synd, eftersom jag verkligen de ihop. Men synd att Sophia Bush ska lämna serien, hur kommer serien fortsätta utan henne. Men glad att Jon Seda kommer tillbaka (han slutade eftersom han fick ett nytt jobb på Chicago Justice, men serien fick inte en ny säsong så han kommer tillbaka). Gjorde mig väldigt glad när jag fick höra det, jag har alltid gillar Antonio CPD. Men att Sophia inte ska vara med längre är synd. Hon är ju en riktigt bra polis och hoppas hon hittar all lycka i New York. Bara synd att hon och Jay gjorde slut. I säsongen är det mycket bråk mellan Erin och hennes mamma som inte är den bästa mammam till Erin och sårar alltid henne. Men glömde helt, Jay och Erin flyttar ihop i början av säsongen och detta blev jag jätte glad över. De gjorde slut eftersom Jay var gift med en annan tjej och Erin ville vara med honom men Jay ville vara för sig själv men när han insåg att Erin är verkligen för honom så var det försent. Hon är nu i New York. I säsongen är det vissa fall som verkligen är jobbiga att titta på. 
 
Vad jag tycker mest om i denna säsongen är ju Voight accepterar att Erin är äntligen lycklig med Jay (ett tag i alla fall). Men sedan så försöker han att prata med Jay och han vill ju inte säga något mer. De får inte vara partners längre. Tillslut när Erin inte orkar mer så råkar hon skada en våldtäksman så att hon förlorar sitt jobb. Och hennes mamma är ju misstänkt för ett mord och hon vill ju hjälpa henne men kan inte för hon inte är polis längre. Men då kommer FBI och vill hjälpa med utredningen och de träffar Erin och erbjuder henne ett jobb i New York och hon åker iväg men måste säga hejdå till Hank och det gör hon. Men den scenen var ju så söt, man ser verkligen att Voight och Erin verkligen är där för varandra hela tiden. Nu får vi se vad som händer i nästa säsong. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?