“Nothing is a waste of time if you use the experience wisely.”
Publicerat den

 
Hej på er mina bloggläsare. Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Då var det augusti, min favorit månad. Fyller år denna månaden, hehe. Det har inte blivit mycket bloggning både förra och denna veckan. Jag har inte mått bra, haft mycket ångest och även varit deprimerad. Jag har inte orkat med något alls, har inte haft någon motivering till något alls. Det är daglig kamp att gå till jobbet, jag gråter varje dag och tänker på min ångest. Det är en kamp om att fortsätta ha det så här jobbigt, jag orkar verkligen inte mer. Hur ska jag kunna överleva detta? Idag hade jag ett telefonmöte med en kurator från vårdcentralen. Och det hjälpte mig lite, känner att jag fick en del hjälp. Men nu är det ju bara så att jag är så deprimerad och orkar inte känna så här längre, känna mig värdelös och att jag inte klarar att fortsätta leva så här som jag gör idag. Det är en daglig kamp för mig och jag måste ta en dag i taget. Jag har även tappat all motivering till att gå ner i vikt, så det känns som det kommer bara sluta väldigt dåligt. Men som tur är jag ledig snart, bara 2 jobbdagar kvar. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan iväg och jobba. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?